2.11.08

Intent d'actualització a Intrepid Ibex

Aquest cap de setmana tenia temps, i a sobre estava previst que ploguès molt, així que vaig decidir-me a fer l'actualització de rigor.
Tot va començar normal, però l'alegria va durar poquíssim. Resulta que a l'arrencar petava tot... L'ordinador quedava desprès d'haver comprovat l'estat de les bateries (això que ho feia en un sobretaula!) D'allí no passava! Ho intentava unes 6 vegades, i donava un avís d'error.

Vaig provar de fer la instal·lació algunes vegades més i res.

Vaig decidir tornar a posar el Hardy Heron, i actualitzar, i tampoc vaig tenir éxit. Petava just en el mateix punt.

Al final vaig decidir tornar al Hardy, això si fent la instal·lació neta del tot. Vaig formatejar el home i tot, tot i que la tenia en una altra partició. Des de la última actualització que la cosa no rutllava del tot bé.

I ja està... Em sap greu no haver-me'n sortit, però ja no puc perdre-hi més temps. Penso que la culpa és de la tarja gràfica, una Nvidia.

Si de cas ja miraré d'instalar-ho a l'athek.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo també em vaig decidir ahir a actualitzar el portàtil a la 8.10 i també vaig tenir problemes semblants. Però a mi se'm va quedar a mitja actualització i després la feina va ser meva per que acabés d'actualitzar del tot.
Finalment ha quedat ja actualitzat tot bé, però ara no puc configurar la pantalla a 1024x768.

Porcfer ha dit...

No he entès res de res, però es un plaer seguir la teva finestra al mon.
Felicitats per les fotos i la bona ma en les lletres.

OLGA ha dit...

Je, je, porcfer... Gràcies!