13.10.08

Primer dia de curs

Estic a Vieux Boucau altra vegada. Ara en contes de surf, estic amb la fotografia, i la veritat és que me'n surto molt millor.

Aquest matí erem 4 alumnes: un anglès, una francesa que fa 13 anys que viu a Londres, un escocès i jo. A partir de la tarda ja ens hem quedat l'escocès i jo.

Entenc ben poca cosa de l'anglès. Em defenc parlant francès però no passo d'allí. Espero haver agafat més soltura cap a finals de setmana!

La sessió del matí ha començat a les 7.30. Hem anat a l'Étang de Léon, i hem tornat a les 9.45. A les 10.45 hem anat a casa el professor a arreglar fotos. He tocat el lightroom per primera vegada.

Al migdia he aproftitat per anar a donar una volta amb la bicicleta. He fet un recorregut que hi ha marcat i com no pot ser d'altra manera, la pista era d'arena ben fina, i els voltants tot bosc de pi, alsina surera i falgueres... Molts bolets. Es veu que està ple de ceps.
A la tarda de 5 a 7 hem estat a l'Étang Noir i a l'Étang Blanc.

A l'hotel no hi ha wi-fi, i com que està quasi bé tot tancat, em connecto des del parking del camping l'airial, on vam estar amb els nens. He de voltar per Vieux Boucau a veure si en trobo una d'oberta per no tenir de desplaçar-me tant.