31.8.08

Balanç... positiu

El cap de setmana ha estat variat i, en conjunt, agradable. Podria haver-me enfadat, podria haver estat de mala gaita, podria haver-me amargat... Però no, m'havia proposat passar-m'ho bé i desconnectar, i ho he fet.

Divendres em vaig quedar en pana just a l'entrada de Molins. Dintre de la desgràcia, vaig estar de sort. Ja havia deixat els meus pares a casa seua i just va petar en un lloc que hi havia una zona de terra al costat de la carretera. Mentre esperava la grua vaig poder sentir musiqueta i llegir.
Si m'hagués passat una estona abans la cosa hagués pogut ser molt pitjor... Així que contenta! El cap de setmana va seguir tal com havia d'anar...

Dissabte vam anar de compres a Molins i a Barcelona i a la nit vam sortir, per celebrar els aniversaris de dos dels amics de la Meri, el Figue i la Susi. Vam anar al Quebec, un restaurant proper a la Plaça Sant Jaume, i desprès al Harlem. El restaurant estava prou bé i el jazz club aquest molt poc animat, però distret. Passejar per la ciutat a la nit, amb bona temperatura i amb poca gent és molt agradable. Feia molt de temps que no ho feia.
Aquest matí el Racc m'ha posat un taxi per tornar a casa. El taxista no era jove ni guapo, però si molt simpàtic i agradable. Hem tingut conversa quasi bé tot el viatge, i hem estrenat la carretera d'Àger. Està prou bé. Molt millor que el Doll. L'únic que em sap greu és que ara no passarem per Camarassa per poder agafar pizza... Aquesta gent ho notarà.
I ara a la tarda he recuperat hores de son, he netejat i endreçat, he tingut un susto al pensar-me que al pis del costat hi havia foc (i resulta que era un altre veí que cremava papers (?), i ara, sentint la KissFM, que m'ha recomanat la Meri, veient com plou, llampega i trona, acabo de passar la tarda sola i tranquila.
En definitiva, bon cap de setmana, i ara arribaran els nens que fa més de 15 que no els tinc! Espero que aquest dies que tenim de vacances ens ho passem molt bé!