20.6.08

25 anys

Sembla que fós ahir... Quan acabava la sèrie, anàvem corrent cap a l'habitació a sentir els comentaris que feven...

La sèrie era Dancing Days. La feven a TV3.

Els que comentàven no recordo ben bé qui eren, però el Quim Monzó segur que si (els altres potser el Barnils i el Vendrell).

Reiem moltíssim!

L'últim capítol el vaig grabar en casette i tot, però no sé si encara el tinc per algún lloc, o ja el vaig tirar...

Durant aquests anys Catalunya Radio ha estat sempre sonant.

1 comentari:

Anònim ha dit...

De vegades la veia, però més per poder seguir els comentaris que feien després a Catalunya Ràdio, que no pas perquè em semblés una sèrie interessant. (Els comentaris eren genial; i tampoc no estic segura si el segon comentarista era Ramon Barnils o en Vendrell). De fet, ni recordo l'argument de la sperie, si és que en tenia un de continuat. Només que passava al Brasil (a Sao Paulo, em sembla) i que la protagonsita era la Sonia Braga.

Crec que va durar uns 140 capítols, i semblava tan llarg! Comparada amb les nissagues de poder i els cors de la ciutat, era com una gota d'aigua a costat d'un llac.