22.11.07

Orígens

Hi ha gent que es pensa que sóc del Pallars de tota la vida. Els pallaresos noten que no parlo com ells, que faig coses rares. Els no pallaresos pensen que parlo pallarès perquè faig servir paraules que no han sentit mai. Hi ha gent que acudeix a mi per saber telèfons o noms de gent que viu per aquí. Conec a molta gent i de diferents àmbits...

Però no, no vaig nèixer al Pallars, ho vaig fer a Barcelona ciutat i hi vaig viure fins els vint-i-pico. Un accident de parapent va ser la causa de que decidís canviar de lloc. De cop i volta vaig veure que no encaixava en un món massa accelerat i massificat. Vaig preparar-me durant un temps no massa llarg i vaig fer el canvi.

Ara deu haver fet uns 17 anys que estic aquí i dubto que torni cap a la ciutat mai més. S'hi viu tant bé aqui!