28.10.07

Ja era hora...

Avui el president del Consell Esportiu ha dimitit!!!!! Semblava que no arribava aquest dia. Quan vaig plegar de fer de secretària tècnica vaig dir que al cap d'un any, quan ho hagués enmerdat tot marxaria i ho deixaria tot penjat. Em vaig equivocar. No va ser al cap d'un any, ha estat al cap de tres anys, però l'agonia ha durat tot un any sencer.

Crec que ha estat una etapa del Consell Esportiu fatal. A Esterri em consta que hi han fet coses, sé que a Ribera han pogut continuar amb la seva activitat, però el resta del Pallars ha semblat que no existís. Què hi farem.

Ara la presidència l'ha agafat el Consell Comarcal, i a partir d'ara la seu del Consell Esportiu serà el mateix Consell Comarcal i fins i tot han dit que hi posaran un tècnic!

De totes formes tot això és provisional. Cal fer una reunió de junta i decidir si convoquen les eleccions ja o esperen al juny que és quan realment toquen.

Diria moltes coses al respecte, però prefereixo no fer-ho públic. He estat a aquesta reunió com a espectadora i no seria just que reproduís tot el que he sentit. M'hi he quedat per diverses raons:

- per poder fer fotos per l'agència catalana de notícies
- per tancar i obrir portes perquè ningú havia pensat en les claus del Consell
- perquè és un tema que em preocupa
- per veure amb els meus propis ulls com dimitia el president
- perquè hi havia altra gent que no era de la junta directiva

Això si, l'adjectiu que em ve al cap és... surrealista.