17.7.07

Acumulació de feina

Tinc una llista bastant ample de coses a fer, però no dono per més.
  • Aquests dies l'Aleix gran és als EEUU, al campionat del mon junior de descens. Ell fa molta cosa a casa, i evidentment es nota.
  • Al Telecentre hi ha molta més feina que de costum i és un continu...
  • Els nens segueixen el seu ritme: estades, entrenaments, competicions. He de portar-los amunt i avall, i procurar que ho puguin fer tot, i que passin un bon estiu. Es porten molt bé, però. Són una joia!
  • He d'estar pendent, i baixar a Barcelona quan cal, per tot lo del meu pare.
  • He tingut una gastronteritis (s'escriu així?) i m'he fet mal en un dit. M'he trobat fatal i ara no puc teclejar gens bé.
  • Tinc els tutorands de la UOC esperant respostes meves. Però no tinc el cap clar i prou calma per contestar-los com cal. Ara enviaré un missatge dient que procuraré estar per ells demà mateix.
  • Tinc una web i algunes coses pendents per fer, però necessito tranquilitat per posar-m'hi i ara mateix no és el moment més idoni.
  • Hi ha hagut competicions de piragua, i tot i que no hi faig massa cosa, fa que no pugui estar tranquila a casa. I ara comença el Ral·li, i sense l'Aleix. He de donar un cop de mà a l'"equip" de recursos humans.
    Buf! quin descontrol! no hi vull ni pensar. Horaris de menjades, activitats, horaris de dormir...
  • Tinc una caixa plena de coses del meu avi Eliseo per mirar, i escanejar: fotos, novel·la, dibuixos, col·leccions, documents... Però haurà d'esperar. Ara no vindrà d'uns dies!
Crec que agafarem les vacances d'aquest any amb unes ganes...