9.6.06

Moltes coses...

Fa uns dies que intento penjar algun post i blogger em dona problemes. Però ara vec que puc i començo, encara que sigui telegràficament.

Sort o recull de fruits? En molt poc temps he participat en tres concursos, 2 de logos i 1 de webs. Al de webs vaig quedar 3a, a 1 de logos he guanyat i a l'altre estic en una pre-selecció. No deixen de ser concursos una mica de "pacotilla", sobre tot si ens fixem amb els premis (una tovallola i 100 Euros), però això és el de menys. M'agrada fer-ho i m'hi presento, i ja està.

Fotos Últimament faig moltes fotos amb la meua "super" Nikon Coolpix 3700 (càmara de butxaca). Cada vegada m'agrada més, i gràcies als comentaris dels caborians n'aprenc i m'hi fixo cada dia una miqueta més. No sé quan podré fer el pas a una càmara millor, però paciència, ja arribarà.

Antoni Bassas Avui he vist un tros del programa de Catalunya Ràdio que han fet en directe des de Rialp. El Bassas m'ha deixat al·lucinada. És molt bó.

Hi havia més coses, però ho deixo per una altra estona.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Aquests muntatges de grans mitjans són espectaculars... El que van fer aquí a Sort per l'A PÈL TOUR del Millán i el Corbarcho era tremendo, també... Per cert que fa poc me l'he passat a DVD, aquest programa! Si sapigués com sortir-me'n, penjaria trossos al YouTube perquè els veiés tothom! :)

P.D. Felicitats pels premis! Recull de fruits i de feina feta, evidentment... :)))