26.5.06

De nou...

Fa un parell d'anys em van operar del menisc. A part de trencat, mentre m'operava, el metge em va dir que el tenia fet caldo. Però bé, me'l va arreglar, i tot i que vaig estar molts mesos anant a recuperació vaig aconseguir la mateixa massa muscular (amb greix incorporat) que a l'altra cama. El Doctor em va dir, bé, ara ja pots fer esport! Ui que bé, vaig pensar! Però em semblava extrany i li vaig preguntar si podia jugar a futbol.

- Nooooo!!!! Res de canvis de direcció i pista dura!

Vaig sortir de la consulta feta caldo. Ja sé que per molts això deu semblar una tonteria. Però mireu, he jugat a futbol des de que era molt petita, jo diria que tota la vida. Al cole jugava cada dia, a l'Insti també, a la facultat vaig jugar per primera vegada en un equip integrament femení (i vaig flipar amb les patades!) Aquí a Sort, quan els nens ja han sigut més grans he jugat a la lliga dels nois, i desprès vam muntar un equip femení, i vam fer partits en serio i tot. Molt guai.

O sigui que em sabia greu que la meva història futbolera s'acabés. He aguantat dos anys sense jugar, però no he pogut més. Vaig provar d'anar a gimnàs, però per horaris no podia. Total, que hi he tornat!

Què passarà amb el meu genoll? No ho sé! què es desgastarà més ràpidament encara... Que tindré dolor més sovint (encara més?), etc. Però mai se sap que passarà d'aquí a un moment. O sigui que tot el que tingui fet millor!

Ara m'he d'aprimar una mica, i posar-me en forma. Ho he de fer i disfrutaré mil vegades més.

2 comentaris:

frikosal ha dit...

Sento lo del genoll.

Pero m'agrada que no t'agradi clonar les fotos per tapar les coses que no t'agraden.

Quina sort viure al pirineu, jo visc a una merda de ciutat.

Mira (si vols) les meves fotos de bitxos:

http://www.fotonatura.org/galerias/galeria.php?id_galeria=3988

a10 i anims

OLGA ha dit...

Ei! ja les he mirat. Molt bé... Crec que et copiaré la idea. El meu bloc és més general, però com que això de la fotografia em té ben engantxada comentaré alguna de les fotos que faci.