22.4.06

Caborian



Ahir o abans d'ahir (perdo la noció del temps) una ciberdona*, la Francesca Verd, em va dir que coneixia una pàgina que igual m'interessava: http://www.caborian.com .

Hi vaig entrar, i no vegis! Quina pàgina més guai! És de fotografia, amb tutorials, articles i foros. Em va agradar de seguida. No és un foro on la gent diu: ah! m'agrada!, sinó que hi ha molta crítica constructiva, d'aquella que et fa aprendre, si és que en tens ganes. Moltes de les fotos que hi ha són genials!

De moment hi he penjat dues fotos, i els comentaris que m'han fet no han estat malament. Estic contenta... M'agafen ganes de comprar-me una reflex. No la portaré a sobre sempre com la Coolpix 3700, evident, però aquests dies que surto a fer fotos, doncs mira, podria aconseguir més coses...

Ja tinc dos coses a la llista del cumple i el sant: un monitor de 17 o 19" i una reflex.... Caldrà anar mirant per Internet, preus, marques i models.

* Ciberdones: Grup de dones cibernautes d'arreu del món, amb opinió i expressió pròpies que desitgin compartir qualsevol tema amb altres dones i que entenguin el català. Parlem, discutim, plorem, debatim, opinem, critiquem, riem i de tant en tant anem a sopar. Hi sóc des de fa 6 anys! Buf, 6 anys, impressionant! Potser va ser una de les primeres coses que vaig fer quan vaig entrar en el món d'Internet.