13.10.05

Hi ha coses que no entenc...

Em trobo malament, he estat molt encostipada i ara em fa mal el coll, però segueixo fent tot el que he de fer. No m'he quedat a casa... No m'ho agraïrà ningú, però crec que és el que he de fer.

Deu ser aquest estat meu, però hi ha un munt de coses al cap que no les entenc, i fan que ara mateix em senti com enfadada:

- Com pot ser que pugui estar morint gent a la frontera i els polítics es dediquin a parlar i prou? No poden fer res de més profit?...Que intentin ajudar als països de procedència!

- Com pot ser que hi hagi gent que no s'imagini com seria la seva vida amb restriccions d'aigua? Tantes comoditats... Obligatori anar de càmping 10 dies seguits a tothom!

- Com pot ser que diguin que a Catalunya hi ha partits nacionalistes, però no volen que siguem una Nació?.. Què la gent s'informi de les coses, no es deixin manipular i que es preocupin de lo seu!

- Com potser que la biblioteca de Sort estigui parada desprès de tant de temps? Com pot ser que l'Escola de piragüisme es mori de fàstic? Com potser que les peles es desviin contínuament d'aquí a allà i no es facin servir pel que estan destinats?... La política no m'agrada gens.

- Com potser que sigui tant important que la selecció espanyola hagi d'anar a la repesca?... A mi m'agrada jugar a futbol, però aquests extrems em posa malalta.

- Si un tio és de no sé què de Franco, me la porta fluixa... Pitjor per ell... Cal perdre temps en aquestes coses? Cal fer programes de ràdio i de tele que parlin d'aquestes coses?

- Si estic fent classe, és normal que se m'interrompi?... Jo mai a la vida gosaria...Si no fos algo de vida o mort...

Ai, segur que tinc una nit no massa optimista, ja ho vec...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Anem pam a pam...

a) Això ens passa per sentir-nos tant orgullosos de la nostra manera de viure i escalfar el cap a la gent dels països "pobres", pobres entre cometes perquè de països pobres, fet i fet, jo diria que no n'hi ha cap... El que hi ha és governs corruptes que no es preocupen gens de la seva gent... L'altre dia vaig veure a la tele un immigrant que ja fa deu anys que és a Espanya i que es guanya la vida viatjant per fires i deia que si hagués sabut el que li esperava s'ho hauria pensat dues vegades abans de venir aquí...

b) Doncs jo em poso les mans al cap si no tinc aigua calenta per dutxar-me de bon dematí! Càmping? Ho vaig provar una vegada de jove i no he repetit mai, potser és hora... Una autocaravana, no pot ser?!? ;)

c) A mi el que em fot és que Zapatero no compleixi amb el que va prometre... «Acceptaré l'Estatut que surti del Parlament de Catalunya»... I sí, hi ha molta gent fora de Catalunya que es guanya la vida, massa, atacant-nos als catalans... Jo només em sento independentista quan hem de passar per aquests tràngols... Ni contigo ni sin ti tiene mi vida remedio; contigo porque me matas, sin ti porque me muero...

d) El problema de la política és que els polítics només saben veure el que tenen al davant a cada moment i no són capaços, molt sovint, de pensar i planificar les coses a llarg termini... Per això hi ha temes que s'eternitzen... I no has esmentat la plaça Elionor, la piscina... O una cosa tant senzilla com acabar d'arrebossar la façana de casa Xorret... I callo que em puc picar els dits... ;)

e) A mi cada vegada més el futbol en general, que no el practico, només me n'estic una mica al dia perquè en parlen al diari, em fastigueja... Com pot ser que un tio mig analfabet guanyi milions i milions d'euros cada any?!? No m'ho explico! Així ens va a tots plegats... I la selecció espanyola ja fa massa anys que és ridícula, amb entrenadors ridículs i sense arribar enlloc...

f) Amb alguna cosa s'han d'omplir els diaris esportius! Però pinta malament pel Laporta... El que diuen aquí és que el que importa no és la tendència política del cunyadíssim, sinó que el Laporta hagi mentit a la junta i als aficionats al Barça en general... I de nou, tot plegat fastigueja una mica...

g) Avui dia s'han perdut les formes a tot arreu... Si no treballes en una oficina que només interactues amb els companys, a la mínima que estàs exposat a estar una mica de cara al públic, n'has de passar de tots colors... A l'escola, als bars, a les botigues... A la biblioteca... I a l'ajuntament, també... Crisi de valors! Solució?!? A mi no se me n'acut cap...