11.9.05

Dormir al cap de casa

Aquest cap de setmana ens ha tocat dormir al cap de casa... El context me'l salto, però la qüestió és que tenim algun habitant en l'aïllant del llosat que no m'ha deixat dormir en tota la nit!

No sé com deu ser, perquè no l'he vist mai. No m'imagino com deu ser! Però ja fa anys que hi és... Aquest hivern passat, que ha fet tant fred, no se sentia. Vaig pensar que s'havia congelat i que s'hauria mort per sempre més... Però no! El tio (suposant que sigui mascle) segueix rascant. Crrrrrec, Crrrrrrec.... Moltes hores del dia està així. Fatal! A més està situat a la zona on hi poso el cap!

I què hi puc fer? No puc desmuntar el llosat per matar un mini insecte o ja maxi insecte (tenint en compte tot el que deu haver menjat!).

Res, m'hi hauré de fer amiga i buscar-me un altre lloc per dormir quan se m'emplena la casa.