19.6.05

Primer dia al Clínic

Ja sóc a BCN, al clínic, per la operació del meu pare. L'habitació és molt mini, o sigui que passo bastantes estones al passadís, que en aquest cas és un terrat. Interessant, si més no curiós!

Quan arribavem, encara al carrer, ens hem creuat una parella que ens ha cridat l'atenció. Molt espitosos. Hem agafat l'ascensor i estàven allí. Surto al terrat, i també. Estàven amb un pacient d'una altra planta, amb via col·locada al braç i amb la bossa de la sonda penjada. S'ha fet un porro, i se l'ha fumat tranquil·lament.

S'ha mort un pacient, no sé de quina "galeria". Una família de tropecientos mil, alguns gitanos, altres semblava que no. Plors, desespero. Portaven un nen amb una trena fins el cul, més dolent que el pebre. Pegava la seua mare.

A primera hora de la tarda tocava molt el sol, al terrat. En un banc una malalta de la galeria (suposo que oncològica), s'ha estirat, amb "bikini" i ensenyant les natges, s'ha posat crema protectora, i au, a prendre el sol. Com si estigués a la barceloneta. Tres segurates, al cap d'un moment l'hi han vigut a cridar l'atenció.

I moltl més...

A veure demà!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola, encara no se gairebé com, t'he trobat per casualitat i he anat a parar al teu blog.
Està bé això dels blogs, fa poc que m'hi he posat a remenar i em queda molt, moltíssim per descobrir però de moment m'agrada. Potser m'animi a fer-ne un i tot.
Bé, aprofito per dir-te hola i molts petons a l'aleix i la canalla i espero que això de ton pare no sigui res. Records de la montse. Per cert, no deus saber que en Bernat fa set mesos i mig que té una germaneta que es diu joana.Guapíssima! Doncs res, au, no t'emprenyo més. Que això dels blogs trobo que és força personal i no conec les "normes" de participació i no voldria abusar.
un petó.
dani fotosdanicodina@gmail.com

OLGA ha dit...

Ostres Dani, quina sorpresa! Et podria escriure un mail i ja ho faré, però ara estic a casa ma germana, i estic esgotada. Massa calor en aquesta ciutat!

Lo del meu pare era molt serio, però sembla que ha anat molt bé. Ja t'explicaré.

I Moltes Felicitats!