31.5.05

Sindicació i RSS

Avui he investigat un nou tema. Ja fa temps que hi anava al darrera, però no me'n acabava de sortir. El Rosendo m'ha fet un comentari al respecte en un correu i he pensat que era el moment de fer-ho.

No he trobat cap lloc on en parlès de forma senzilla, però alguna cosa n'he tret clara. De moment m'he baixat una extensió del Firefox (Sage) i me l'he instal·lat. De moment hi he posat els meus blogs preferits, i ara, a esperar que algú hi escrigui per veure què passa.

Bé, de fet no hauré d'esperar massa perquè també hi he posat aquest blog, amb la intenció de veure què passa!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ielmeu, ielmeu, ielmeu, ielmeu!!! L'has posat?!? Hmmm... Jo també m'he de mirar a fons tot això de l'RSS... tinc una vaga idea de com deu funcionar, però no l'he posada mai en pràctica... El mateix em passa amb el podcasting, sense anar més lluny... Per cert que estic publicant aquest missatge des de casa, amb el meu flamant portàtil wi-fi, xuclant-li l'ample de banda a... Bueno, sé a qui, perquè el primer dia que m'hi vaig connectar em van aparèixer les icones de les seves unitats de disc, i amb això el vaig identificar... però no ho diré en públic, és clar. Tinc pujat el tallafocs del Windows, però em pregunto... ell té idea, que l'estic piratejant?!? Més val que quan me'l creui pel carrer no me'l miri a la cara... :DDDD

P.D. Faig cut&paste de la darrera part i me'l penjo al meu mateix blog!