28.8.04

Estrena

Vaig fer servir un blog pel projecte final de carrera, i em va agradar.

Aquests dies estic mirant i remirant tot l'assumpte de la maquetació en CSS i XHTML. Ho trobo molt interessant, però difícil d'entrar-hi. És una sensació tipus la que em provoquen el PHP i les bases de dades. Però tot és qüestió de posar-s'hi.

La intenció d'aquest nou blog és anar escrivint coses, sense un tema comú. El que em vingui de gust al moment. A la web personal hi posaré un enllaç, i així tothom podrà llegir-lo i dir-hi la seva.

2 comentaris:

Carlos ha dit...

Realment això dels blogs està bé. Tot i que va començar com una mena de "llibreta" on apuntar les coses interessants que un anava veien a la xarxa, avui hi ha de tot una mica, blogs personals, blogs de broma, ...

Amb el teu permís et recomano un parell:

http://css.artnau.com/
Molt interessant, sobre CSS i en català.

http://obm.corcoles.net
Aquest és molt general sobre Internet, tecnologia,... i tot i que té un "amo", de tant en tant col·laborem 3 persones més.

Apa, a omplir d'informació el blog :)

Montse Vallmitjana ha dit...

Jo també he començat un blog, però encara no me'n surto gaire. Ara per ara més que el que escric, allò que m'importa es aprendre com fer-ho