12.8.11

Hillhend campsite

Ha acabat l'estada al Hillhend campsite, a la Gower Peninsula. Desprès d'una nit de tormenta de vent, sorra i pluja ens hem mudat... Gràcies a uns taps per les orelles que ens hem fet amb paper de wc i a que la tenda ha aguantat la mar de bé, pq és nova i estava ben plantada i tensada (tot i que una de les vegades les varilles han arribat a tocar al cap de l'Ian) hem pogut dormir bastant.

Ahir el dia no va acompanyar massa. Vam aprofitar per pujar a una muntanya-duna alta per veure el voltant i menjar-nos unes xoco cookies arresarats del vent i poca cosa més... Bé els nens van anar a jugar a les dunes, i a la nit tenien els ulls fets caldo... Plens d'arena!

Un càmping que ens ha agradat força. Llàstima que una de les nits hi haver una mica de follón pq hi va haver "un thief" en alguna tenda i crits, i em vaig acollonir (una no és tant valenta com sembla) i pel temps... Llàstima del vent perquè us asseguro que seria un lloc encantador, per anar-hi a passar uns quants dies. Clar que deu ser una de les gràcies del lloc...









2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep! Que t'estàs deixant crèixer els cabells?? Et queda bé!! ;)

OLGA ha dit...

Gràcies Rosendo! Si aquests dies no me l'he tallat és pq no tenia unes estisores a mà, pq t'asseguro que ho he pensat mil i una vegades.... No saps la de nusos que se m'han fet. Crec que el meu cabell i jo som compatibles amb les melenes... No sé com acabarà...